Green Field Template

 

 

Edukacije

U sklopu projekta ,,Zajedno učinimo život boljim u Bosni i Hercegovini'' koji podržava Vlada Švicarske, a implementira Unija za održivi povratak i integracije u BiH,  u novembru i decembru 2017. godine održane su edukacije u:

  1. Kulen Vakufu (Bihać) za 27 korisnika
  2. Čapljina – 8 korisnika
  3. Lukavac – 11 korisnika

Na edukacijama su predstavljena 3 modula:

1. Ruralni turizam
2. Brend bhselo
3. Biznis plan

Upitnik za nosioce seoskog domaćinstva

Nosioci domaćinstava i etno sela popunjanjavanjem upitnika definisu svoje ponude i daju saglasnost za besplatno promovisanje svojih turističkih atrakcija na stranici "BH SELO".

image S ciljem razvoja seoskog turizma u Bosni i Hercegovini kroz stranicu "BH SELO" želimo olaksati nosiocima domacinstva da lakse pronadju put do novih posjetilaca, i obratno.

Unošenjem tačnih podataka i dodatnih informacija o Vašem smještaju omogučićete novim turistima da se lakse odluče i pronađu put do Vas. Detaljnije

Brown Fox sample text

U sklopu prvog modula prisutnima je predstavljena prezentacija ne temu ruralni turizam, prednosti koje on nudi, način na koji se može uspješno poslovati, zakoni po kojima se može poslovati, organizacija usluga, formiranje cijena, privlačenje gostiju odnosno povezivanje sa tržištem, kao i mnogi drugi segmenti kako bi se učesnici što bolje mogli pripremiti za samostalni rad.

Brown Fox sample text
Kada je riječ o drugom modulu, prisutni su upoznati sa samim pojmom brend ,,bhselo'', odnosno ideja da se omogući čovjeku da radi i živi od svog rada, s akcentom na to da se kroz ovaj projekat utiče na  smanjenje osnovnih uzroka migracija, putem ekonomskog jačanja stanovnika ruralnih lokalnih zajednica i poboljšanje uslova života kroz samozapošljavanje u ruralnom ili agro turzmu.

Brown Fox sample text
U trećem modulu prisutni su u teoretskom dijelu kroz prezentaciju upoznati sa tim šta je biznis plan, odnosno poslovni plan, za šta služi i koliko je bitan za poslovanje svakog domaćinstva.


U praktičnom dijelu sproveli smo radionicu sa svakim učesnikom te izradili mini poslovni plan za njihova domaćinstva kroz koji smo definisali ciljeve, aktivnosti, potrebne resurse, proširenje postojećih poslovnih kapaciteta, te način na koji mogu predstaviti ono što nude potencijalnim korisnicima. Na ovan način stečen je uvid o šansama na tržištu za svakog pojedinačno, kako i na koji način svako može raditi i živjeti od svog rada.
Na edukacijama je prisustvovalo ukupno 46 korisnika koji su zainteresovani da se bave ruralnim turizmom.


Anketari su obišli potencijalne korisnike, anketirali ih i uslikali njihove kapacitete u cilju promovisanja prema bh građanima u iseljeništvu putem  Svjetskog saveza dijaspore BiH, kao i prema domaćim i međunarodnim institucijama, kroz web portal www.bhselo.ba.


Korisnici će biti okupljeni oko udruženja kako bi i zakonski a i organizacijski lakše poslovali.